Ο φοιτητής και το »βρώμικο» φαγητό ξέρουμε πολύ καλά πως είναι συνώνυμα και δυστυχώς δεν χωρίζονται εύκολα. 

Μαρία Δήμου Διατροφολόγος Διαιτολόγος-Φοιτητική Διατροφή

Μπορούν όμως να ελαττωθούν και να αντικατασταθούν με κάποια πιο υγιεινά και χορταστικά γεύματα. Τα οποία θα δώσουν και την απαραίτητη ενέργεια στον οργανισμό. Κάτι που θα σε κάνει να ανταπεξέλθεις και στην δύσκολη μέρα που θα έχεις μπροστά σου.

Εμείς σήμερα με την βοήθεια της Μαρία Δήμου Διατροφολόγου Διαιτολόγου, θα σε κάνουμε να αλλάξεις την διατροφή σου προς το καλύτερο με κάποια πολύ έξυπνα και μικρά μυστικά. Τα οποία θα σου λύσουν και τα χέρια στην ερώτηση: »Τι θα φάω σήμερα;»

Πιο συγκεκριμένα, η Μαρία, θα σε βοηθήσει να απομακρυνθείς σταδιακά από κάθε κακή διατροφική συνήθεια, ούτως ώστε να υιοθετήσεις ένα ισορροπημένο μοντέλο διατροφής μια για πάντα.

Ας ξεκινήσουμε!

Κάνε ρουτίνα σου το καλό πρωινό 

Μαρία Δήμου Διατροφολόγος Διαιτολόγος-Χορταστικό Πρωινό

Μην φας την τυρόπιτα που θα δεις περνώντας από τον φούρνο! Το γνωρίζεις πως δεν είναι η μόνη επιλογή. Προτίμησε ένα τοστάκι με γαλοπούλα και κασέρι που θα σε χορτάσει σίγουρα και συνδύασέ το με ένα ποτήρι γάλα και αν δεν είσαι λάτρης προτίμησε τον χυμό.

Το μεσημεριανό σου πάνω απ’ όλα 

Μαρία Δήμου Διατροφολόγος Διαιτολόγος-Υγιεινό Μεσημεριανό

Δεν είπαμε να φας όλη την μέρα σου στην κουζίνα, το ξέρουμε πως έχεις να κάνεις πολύ καλύτερα πράγματα, αλλά φρόντισε αυτό που θα φας το μεσημέρι να έχει κάτι από την μαμά σου. Μην παραγγείλεις πάλι το 10ο σάντουιτς της εβδομάδας δεν έχει να σου προσφέρει κάτι. Προτίμησε τα μαγαζιά της πόλης που μαγειρεύουν σπιτικά και νόστιμα φαγητά ή ακόμη και την λέσχη σου στην σχολή. Αλλά εάν είσαι από αυτούς που έχεις μέσα σου ένα μικρό μάγειρα τότε δεν είναι κόπος να κάνεις μία ωραία μακαρονάδα ή έναν εύκολο και υγιεινό αρακά. Δεν χάνεις κάτι να δοκιμάσεις!

Πες όχι σε μία βραδινή πίτσα 

Μαρία Δήμου Διατροφολόγος Διαιτολόγος-Βραδινή Σαλάτα

Φυσικά και δεν μιλάμε για όλα τα βράδια της φοιτητικής σου ζωής, αλλά αν συνεχίσεις να τρως κάθε βράδυ πίτσα, γύρο, σουβλάκια και κρέπες τότε το σώμα σου θα ζητάει όλο και περισσότερα και θα αλλάξει εμφάνιση και συνήθειες. Ασφαλώς είναι κάτι που δεν θέλεις. Για αυτό χώρισε την εβδομάδα και βάλε ένα όριο στον εαυτό σου. Θα φας και το σουβλάκι σου αλλά θα φας και μία χορταστική σαλάτα με μαρούλι, τόνο και καλαμπόκι.

Σε κάθε περίπτωση, στόχος της  Μαρίας Δήμου | Διατροφολόγου Διαιτολόγου, είναι και θα είναι η εκμάθηση ενός ισορροπημένου διατροφικά τρόπου ζωής. Που θα σε βοηθήσει σε όλη τη φοιτητική σου και όχι μόνο, καθημερινή ζωή.

Μαρία Δήμου Διατροφολόγος Διαιτολόγος-Πλήρης Πρόγραμμα

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την διατροφολόγο Μαρία Δήμου μπορείτε να επικοινωνήσετε στα τηλέφωνα: 2321 11 1306 και 697 774 3685 ή καθημερινώς με μια επίσκεψη στο ιατρείο της που βρίσκεται επί της οδού: Βενιζέλου Ελευθερίου 1, Σέρρες, αλλά και στην επίσημη σελίδα της στο facebbok  Μαρία Δήμου διαιτολόγος διατροφολόγος.