Οι πιο αντιεπαγγελματικές κινήσεις σε μια συνέντευξη εργασίας

0
572

H Stacey Gawronski, από το The Muse, ζήτησε από τέσσερις συμβούλους και ειδικούς καριέρας να υποδείξουν τα πιο αντιεπαγγελματικά πράγματα που μπορεί να κάνει ένας υποψήφιος σε μια συνέντευξη με συνέπεια να του κοστίσουν μια ενδεχόμενη θέση εργασίας.

1. Είστε απελπισμένοι και το δείχνετε

Η Laura Garnett, σύμβουλος καριέρας, λέει πως τίποτα δε δείχνει πιο αντιεπαγγελματικό από το να νιώθετε απελπισμένοι. Και να το δείχνετε. Οι άνθρωποι μπορούν να αναγνωρίσουν την απελπισία από μίλια μακριά. Η Garnett ξέρει ότι είναι δύσκολο για κάποιον να το κρύψει, αλλά όπως λέει η ίδια «θα πρέπει να διασφαλίσετε ότι δείχνετε σίγουροι και με αυτοπεποίθηση, ότι η ευκαιρία που σας δόθηκε ταιριάζει στις δυνάμεις σας και ότι μπορείτε να εξηγήσετε πως ταιριάζετε και για τη θέση αλλά και στην εταιρεία». Η ίδια προτείνει στους υποψήφιους να έχουν σαφή εικόνα για την καριέρα που επιθυμούν. Αποφύγετε να λέτε ναι σε όλα, προσπαθήστε να δείξετε ενδιαφέρον για την εταιρεία και προσέξτε να μη μιλάτε ασταμάτητα για τον εαυτό σας.

2. Κρύβετε ποιοι πραγματικά είστε

Ο ειδικός σε θέματα καριέρας Rajiv Nathan πιστεύει ότι με το να κρύβετε ποιοι είστε δε σας βοηθά καθόλου. Όπως εξηγεί, «συμβουλεύω συχνά τους ανθρώπους να μη διαχωρίζουν την επαγγελματική από τη ζωή τους εκτός γραφείου, καθώς στο τέλος της ημέρας είστε ένα άτομο. Μοιραστείτε το ποιος είστε ως άνθρωπος και μην παίζετε απλώς το ρόλο που θέλει η εταιρεία για την ίδια». Προσπαθήστε να κερδίσετε το ενδιαφέρον στη συζήτηση για να μην ξεχαστεί μόλις αποχωρήσετε.

3. Δεν τελειώσατε την εργασία που είχατε για το σπίτι

Πιθανότατα έχετε ακούσει ξανά πόσο σημαντικό είναι να κάνετε έρευνα για μια εταιρεία πριν πάτε στη συνέντευξη. Πρέπει να είστε ικανοί να μιλήσετε έξυπνα και να δείξετε ότι γνωρίζετε την αποστολή της εταιρείας, καθώς και το παρελθόν και το παρόν της.

Ο Adrian J. Hopkins, σύμβουλος καριέρας του The Muse, εξηγεί πως πρέπει να κάνετε ολοκληρωμένη έρευνα και όχι να μείνετε επιφανειακά στα μεγάλα γεγονότα. «Αν θέλετε πραγματικά τη δουλειά και δεν επιθυμείτε να φανείτε αντιεπαγγελματίες, θα πρέπει να δείξετε πως γνωρίζετε πολλά περισσότερα από τα βασικά και πως κατανοείτε απόλυτα το σκοπό της εταιρείας.»

4. Τα έχετε κάνει θάλασσα με τα Social Media

Η ειδική καριέρας Heidi Duss αναφέρει πως «όλοι οι υπεύθυνοι προσλήψεων θα αναζητήσουν στο Google το όνομα κάποιου για να δουν την online παρουσία του». Θα δουν αυτά που γράφει και κοινοποιεί στα Social Media και στην ουσία θα βγάλουν τα συμπεράσματά τους σχετικά με την επαγγελματική του και όχι μόνο εικόνα.

Πηγή: Semifind

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here