Γνωρίζουμε πως το να κρατηθείς και να μην παραγγείλεις το βραδάκι είναι κάτι απίθανο και δύσκολο. 

Οι πειρασμοί πολλοί και η λιγούρα σου όλο και αυξάνεται όσο περνάει η ώρα.

Σκέψου, όμως πως μπορείς να προτιμήσεις και κάτι πιο υγιεινό που σίγουρα θα σε χορτάσει και δεν θα σε γεμίσει ενοχές και περιττές θερμίδες, τις οποίες δεν θα μπορείς και να κάψεις.

Η Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Λίνα Κατσαβούνη μπορεί να δώσει την λύση στο βραδινό σου γεύμα! Η ίδια με την αγάπη και την αφοσίωσή της στο επάγγελμα μπορεί να σου δώσει τις απαραίτητες συμβουλές για κάθε πρόβλημα.

Μέσα από σωστά και μεθοδικά προγράμματα θα μπορέσεις να απαλλαγείς από τα περιττά κιλά που σε ταλαιπωρούν και να αλλάξεις το σώμα αλλά και την διάθεσή σου.

Εμείς, σήμερα, με την βοήθειά της θα σου δώσουμε συμβουλές για »έξυπνα» και γεμάτα ενέργεια βραδινά γεύματα.

Πάμε να δούμε τις 4 πιο super τροφές για το βραδινό σου!

Σαλάτα 

Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Λίνα Κατσαβούνη-Σαλάτα

Εύκολο, γρήγορο και υγιεινό. Μπορείς να φας οποιαδήποτε σαλάτα εποχής και να την κάνεις ακαταμάχητη. Μία ωραία σος από λάδι, μπαλσάμικο και αλάτι θα δώσει γεύση και θα σε χορτάσει. Μην φοβηθείς να βάλεις αρκετά λαχανικά μέσα για περισσότερο χρώμα αλλά και γεύση. π.χ. το μαρούλι μπορεί να συνδυαστεί πολύ εύκολα με την ρόκα αλλά και από ένα mix με ανάλατους ξηρούς καρπούς. Θα είναι ο ιδανικός συνδυασμός!

Αυγό 

Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Λίνα Κατσαβούνη-Αυγό

Είναι θρεπτικό και γευστικό. Θα σε χορτάσει σίγουρα για πολλές ώρες μέχρι να κοιμηθείς. Μπορείς να το συνδυάσεις με κριτσίνια, γαλοπούλα και κασέρι. Επίσης, μία ομελέτα με τα ίδια υλικά θα λειτουργούσε το ίδιο.

Δημητριακά με γάλα 

Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Λίνα Κατσαβούνη-Δημητριακά με γάλα

Δεν είναι μόνο για το πρωινό σου. Μπορείς να τα φας και το βράδυ. Εάν είσαι από τους τύπους που λατρεύουν τα γλυκά και την σοκολάτα τότε μπορείς να επιλέξεις και δημητριακά με μαύρη σοκολάτα τα οποία θα σου δώσουν την αίσθηση του γλυκού.

Φρούτα 

Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Λίνα Κατσαβούνη-Φρουτοσαλάτα

Προτίμησε τα φρούτα εποχής. Μία ωραία φρουτοσαλάτα με διάφορα φρούτα και λίγο μέλι με κανέλα θα σου δώσει ό, τι χρειάζεσαι για το γεύμα σου.

Μην ξεχάσεις πως για να κρατήσεις μία ισορροπία ανάμεσα στα γεύματα σου θα πρέπει το βραδινό σου να το έχεις φάει μέχρι τις 8:00 με 8:30.

Καλή σου όρεξη και καλή επιτυχία!

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Διαιτολόγο-διατροφολόγο Λίνα Κατσαβούνη, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 23210 55399 ή 6977 718 345, αλλά και στο γραφείο της, το οποίο βρίσκεται επί της οδού Μεραρχίας 7 (6ος όροφος), Σέρρες, καθώς και στην επίσημη σελίδα της στο facebook  Λινα Κατσαβουνη.