Έχεις κάποια περιττά κιλά που σε βασανίζουν από το καλοκαίρι. Θέλεις να απαλλαγείς από αυτά χωρίς να πεινάσεις σωστά και μεθοδικά. 

Ένα ημερήσιο πρόγραμμα που θα σου δίνει δύναμη και ενέργεια, ώστε να ανταπεξέλθεις στο πρόγραμμα σου.

Με την βοήθεια της Μπακιρτζή Αρχοντούλας – Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος, η οποία θα σε βοηθήσει με τις γνώσεις, την εμπειρία και τις ειδικές διατροφικές συμβουλές της, να χάσεις άμεσα κάθε γραμμάριο που σε αφήνει μακριά από τον στόχο σου και να αποκτήσεις πιο σωστές διατροφικές συνήθειες.

Η ίδια θα κάνει την σωστή διατροφή ρουτίνα σου. Έτσι ώστε να μπορείς να διατηρήσεις το σώμα και τον οργανισμό σε σταθερά επίπεδα.

Η πείρα και η αγάπη της για το επάγγελμα την έχει κάνει να ξεχωρίζει στο χώρο και όλο και περισσότεροι είναι αυτοί που την επιλέγουν, βλέποντας διαφορά στο σώμα τους.

Με την βοήθεια της σήμερα θα δούμε ένα ημερήσιο πρόγραμμα που θα σε κρατήσει χορτάτο από το πρωί έως και το βράδυ.

Πρωινό

Το πρωινό θα πρέπει να είναι το πιο μεγάλο γεύμα της ημέρας σου. Πλούσιο σε βιταμίνες και σε τροφές που θα σε κρατήσουν έως και το επόμενο γεύμα.

Ένα τόστ με γαλοπούλα και κασέρι σε συνοδεία με ένα ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκαλιού θα σε κάνει να ξεκινήσεις την μέρα σου ευχάριστα.

Μπακιρτζή Αρχοντούλα – Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος-Τοστ

Αλλά και η επιλογή της ομελέτας είναι μία εξίσου εξαιρετική ιδέα. Η οποία μπορεί να συνοδευτεί με τα ίδια υλικά του τοστ, αλλά και κάτι επιπλέον σε πράσινη σαλάτα εποχής θα ενίσχυε το γεύμα.

Μπακιρτζή Αρχοντούλα – Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος-Ομελέτα

Δεκατιανό 

Το δεκατιανό σου θα πρέπει να είναι ένα γεύμα που θα ελαττώσει την μεσημεριανή σου επιθυμία για φαγητό. Κάτι που θα σε κάνει να τονωθείς και θα σου δώσει μία ευχάριστη αίσθηση κορεσμού.

Λίγο γιαούρτι με δημητριακά και φρούτα εποχής θα ήταν μία εξαιρετική ιδέα.

Μπακιρτζή Αρχοντούλα – Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος-Γιαούρτι με δημητριακά

Αλλά και μία χούφτα ξηρών καρπών θα σου δώσουν ενέργεια και όλο τα απαραίτητα στοιχεία που απαιτούνται.

Μπακιρτζή Αρχοντούλα – Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος-Ξηροί καρποί

Μεσημεριανό 

Το μεσημεριανό θα πρέπει να περιέχει είτε πρωτεΐνη είτε υδατάνθρακα και να συνοδεύεται πάντα από μία αρκετά χορταστική ποσότητα σαλάτας. Αυτό θα σου δίνει την ψευδαίσθηση του κορεσμού. Χωρίς στην πραγματικότητα να έχεις φάει πολύ.

Το ψητό κρέας είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και υγιεινό. Σε συνδυασμό με την σαλάτα που θα επιλέξεις θα ολοκληρώσει άψογα το γεύμα σου.

Μπακιρτζή Αρχοντούλα – Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος-Ψητό κρέας

Αλλά και ένα πιάτο ζυμαρικών με σάλτσα είναι μία ιδανική λύση και ένα ολοκληρωμένο γεύμα.

Μπακιρτζή Αρχοντούλα – Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος-Ζυμαρικά

Βραδινό 

Τέλος το βραδινό σου μπορεί να περιέχει φρούτα, κάποια σαλάτα. Γιαούρτι, ακόμη και αυγό ή και στήθος κοτόπουλο. Γενικώς προσπάθησε να επιλέξεις και να συνδυάσεις τις επιλογές όλης της υπόλοιπης μέρας προς την πιο μικρή τους θερμιδική αξία.

Μπακιρτζή Αρχοντούλα – Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος-Φρουτοσαλάτα

Επιπλέον, στο γραφείο της Μπακιρτζή Αρχοντούλας – Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος, θα βρείτε το μηχάνημα Tanita MC780, με το οποίο γίνεται να διαγνωστεί το ποσοστό πρωτεΐνης και νερού που συνθέτουν τους μύες. Μέσω αυτού του μηχανήματος, μπορούν να οριστούν και στόχοι για το βάρος και λίπος του εξεταζομένου.

Τέλος, μην ξεχάσεις την κατανάλωση νερού. Θα κάνει το δέρμα σου να λάμπει και να είναι υγιής.

Την Μπακιρτζή Αρχοντούλα – Κλινική Διαιτολόγο Διατροφολόγο θα την βρεις επί της οδού Δελαπόρτα 3, Σέρρες, καθώς και στο τηλέφωνο 23210 20717 ή 693 71 28 779, όπως και στην επίσημη σελίδα στο facebook  Διαιτολογικό Γραφείο Μπακιρτζή Αρχοντούλας.